Monday 14 June 2010

Cleo si Jejaka Pemalu


Inilah Cleo...tersangat la pemalu sampai sembunyi d litter box...

Malu2 pengantin baru....

Boleh sudah posing selepas d bagi mkn ayam...


Inilah Cleo...si jejaka pemalu....sangat pemalu.. On the first day aku ambil dia, Cleo sgt2 pemalu....aku bawa la c Hazel utk tunjukkan bkl cinta dia...c Hazel nie dah memanggil2 tp c Cleo pla yg mcm no feeling. the 2nd day, aku bwa Cleo ke SAMC utk vaksin dan groom...biar dia nmpk hensem berabis sblm "first nite" dgn c Hazel....Alhamdulillah.. bersihnya c Cleo...semua hairball sdh d buang. Beza sgt dr 1st day ak ambil. Tp perasaan risau tu msh ada...yala....1st day lg aku sdh d ckr. Menurut firasat kebinatanganku, c Cleo nie x besa d mnja. Bila aku peluk2, dia meronta utk d lepaskn...aku pun lepaskn la dgn cenderakenangan berupa ckrn d tgn....alahai Cleo....

0 comments:

Post a Comment