Friday 11 June 2010

A New Cinta For Hazel...

Well...seawal jm 9 pg, I went to Cleo's House...Cleo tu adalah bakal cinta c Hazel...Bila smpai, erm.....sedih jg tgk c Cleo nie....perlu d groom dlu bru la nmpk ensem. I want Cleo to be adorable whenever Hazel meets "him"

Sampai di rumah, Cleo masih lagi malu2...asyik duduk diam mcm Good Boy. C Hazel pla sdh terpanggil2...sabar ya Hazel, masanya akan tiba. Kita kasi bersih dulu bakal suami Hazel, barulah boleh berteman tapi mesra. Tadi sikit lagi aku terlepas c Cleo...tujuan aku mau bersihkan badannya yang kotor d bahagian bawah...bila aku pegang, marah la plak...aku pun terus pegang...tercakar la bahagian bawah tangan kiriku...adussss....setelah sekian lama aku x di cakar, akhirnya c Cleo sign autograf pla....

Esok pg aku akan bwa c Cleo p Grooming...biar dia ensem...then aku mau bwa p buat medical checkup...Hubby c Hazel mesti sihat supaya anak2 anak dorang nanti pun sihat juga....

0 comments:

Post a Comment